A legnépszerűbb influenszerek: Pisti és Jani a TheVR-tól
"A The VR csapata 12 év alatt lett a magyar online médiavilág egyik legsajátosabb és egyik legsikeresebb szereplője. Pisti és Jani (Fábián István és Komzsik János) története a videojáték-streameléssel kezdődött, mára pedig saját műsorokkal, podcastekkel, tech-tartalmakkal és TikTok-robbanásokkal váltak meghatározóvá. Reggeli műsoruk, a Happy Hour már sokak hétköznapi rutinjának része, de legalább ilyen népszerűek a vendégekkel készített podcastjeik és egyéb szórakoztató tartalmaik is. A Coca-Cola után nemrég a McDonald's is felkérte őket együttműködésre – speciális dizájnt, reklámfilmet és nyereményjátékot szabva rájuk.
Cégük, a We Are Media Tech 2024-ben már nem kevesebb, mint 464,5 milliós árbevételt és 210 milliós nyereséget produkált, talán ennek is szerepe volt abban, hogy a Forbes magazin szakembergárdája idén harmadszor választotta őket "A legértékesebb magyar influenszerek"-nek. Mindezt önerőből, sok tanulással és temérdek munkával építették fel Debrecenből.
Ebben a mostani podcastban Pistivel és Janival beszélget Friderikusz Sándor arról, hogyan formálták tudatosan a közösségüket, miként kezelik a nyilvánossággal járó felelősséget, és mit jelent számukra az, hogy nem kifejezetten influenszerek, hanem alkotó médiavállalkozók, de beszélgetnek a siker stációiról, kisebb-nagyobb szakmai döccenőkről, formálódó tervekről – és arról, hogyan lehet 12 év után továbbra is hitelesnek maradni az online térben, 2025-ben."
Forrás: Friderikusz Podcast 119.